search tajrobeye nejat سرچ تجربه نجات

خدا را حذف نکنید صلیب تان را کوتاه نکنید

اسلادر مقاله تجربه نجات مقالات article sliders

داشتم جایی‌ میرفتم کیفم سنگین بود ، فکر کردم سبکش کنم ،فوری بازش کردم و کتاب مقدسم را در آوردم!!!
کیف سبک شد اما وجدانم سنگین و صدای آرامی با من صحبت میکرد.

"چراهمیشه از چیزهای روحانی خود سبک می‌کنید ،شیٔ دیگری نبود که کیفت را از آن سبک کنی‌؟ یعنی‌ کتاب مقدس اینقدر مزاحم و سنگینه که باید کنارش بگذاری !"

بعد فکر کردم که ما چقدر در زندگی‌ سریع امروزی بخاطر اینکه سبک حرکت کنیم چیزهای روحانی را حذف می‌کنیم.کم کم خدا رو حذف می‌کنیم.پسران یعقوب یوسف را از خانواده خودشان حذف کردند اما دروغ‌ و حسد و خیانت را جایگزین کردند. (پیدایش ۲۸:۳۷) به جای برکت لعنت قحطی بر سرشان آمد.

 

چه دوستان و مردان خدایی را از زندگیتان حذف کرده‌اید ؟

 

شائول پادشاه داوود نبی را از قصر خود حذف کرد . او در واقع پرستش را از زندگی‌اش حذف کرد !!و کینه و و دشمنی را جایگزین نمود!!(۱سموییل ۱:۱۹-2)

 

وقتی‌ می‌خواهید تلفن همراهتان را از سنگینی‌ برنامه‌ها سبک کنید آیا سرودهای روحانی را حذف می‌کنید؟


آیا بخاطر کارهای دیگر روز شنبه پرستش را از برنامه هایتان حذف می‌کنید!؟

شائول با حذف مرد خدا و پرستش از قصر خود کارش به دیوانگی و خودکشی‌ رسید.

ناخدایان کشتی طوفان زده یونس نبی را از کشتی حذف کردند تا سفر سبکی داشته باشند.(یونس ۱۵:۱)آنها مرد خدا و نبی و نبوت را به دریا انداختند تا سفر آرامی داشته باشند،یونس به هر حال به مقصد رسید اما معلوم نیست آن کشتی بالاخره به سلامت به بندر مقصود رسید یا نه؟

 

بسیاری از کلیساها نبی و نبوت و عطایا و حتی احکام خدا را دور میریزند تا سبک و آسوده حرکت کنند!!!!

اتومبیلت را از چه کسانی‌ و چیزهایی‌ سبک میکنی‌؟ خانه‌ات را از چه چیزهایی‌ سبک میکنی‌؟ کلیسایت را از چه افرادی سبک میکنی‌؟

قوم اسرائیل از خدا خود را سبک میکرد و بت ها را جایگزین میکرد (ارمیا ۱۳:۲). خدا در زندگی‌ روزمره شما کجاست؟

آیا حذف شده تا سبکبال تر باشید؟ خدا را بجویید و زیست خواهید کرد (عا موس ۶:۵)

بیاید چیزهای دیگر را حذف (ارمیا ۱۹:۱۵) گناهان و عادات زشت را ترک کنیم .(کولسیان ۱۰،۵:۳)

قوم اسرائیل ده یک را حذف کرده بود (ملاکی۱۴،۱۳:۱). وقتی‌ وضع اقتصادی شما کمی‌ بحرانیست آیا ده یک را که سهم خداست حذف می‌کنید یا از هزینه تفریحات؟ آسمان بسته از آن کسانی‌ است که ده یک را حذف میکنند. (ملاکی ۱۰:۳) مال خدا را به خدا بدهیم هرگز گنجینه الهی را از برکت ده یک سبک نکنید. چون سنگینی‌ لعنت بیشتر خواهد شد. شاگردان مسیح در جتسیمانی دعا را حذف کردند و خواب را جایگزین نمودند (متی ۴۰:۲۶).

 

بسیاری اوقات چه در زندگی‌ شخصی‌ ما و یا کلیسایی دعا را از برنامه خود حذف می‌کنیم و سبک شده به خوابی‌ سنگین فرو می‌رویم. دعا بار نیست دعا نفس مسیحی‌ می‌باشد. اگر دعا برای شما بار است پس در خواب هستید.در شهر ناصره مردم شهرشان را از عیسی سبک کردند و او را دور کردند!!!(لوقا ۲۹:۴) در سرزمین جدریان مردم از او خواستند از حدود آنها دور شود چون خوک‌هایشان به دریاچه ریختند !البته بخاطر شفای دیوزده!!!(مرقس ۱۷:۵). امروز آن عیسی که شفا میدهد،آزاد می‌کند،از روح پر می‌کند،از انجام نبوت سخن میگوید از دنیای برخی‌ مسیحیان حذف شده است و مودبانه از او خواستیم که از شهر و کلیسای ما برود. بیاید عیسی را حذف نکنیم و ارزش‌های روحانی را از زندگی‌ خود سبک نکنیم.
کیف دستی‌ ات را هرگز از کتاب مقدس سبک نکن!!!
صلیبت را کوتاه نکن!!!شخصی‌ در رویا می‌بیند که یک صلیب سنگین را به دوش می‌کشد.هر چند گاه به خاطر سنگینی‌ کمی‌ از آن را میبرد تا سبکتر بشود،این کار را چندین بار انجام میدهد تا صلیبی کوتاه و سبک را بر دوش بکشد. سپس به جایی‌ می‌رسد که مردمان دیگر نیز با صلیب‌هایشان دیده میشوند.همگی‌ به یک دره میرسند که آنطرف آن سرزمین موعود است.همه صلیب خود را پلی میسازند و از دره عبور میکنند اما چون صلیب او کوتاه شده بود او نتوانست عبور کند و در این سوی دره جا ماند!!!
صلیب تان را هرگز کوتاه نکنید حتی به خاطر جفا.غلاطیان ۱۲:۶

 


دیدگاه خود را بنویسید...

* برای فرستادن دیدگاه باید در سایت ثبت نام یا ورود کنید.

0 دیدگاه